مورد اعتماد ترین شرکتهای فناوری معرفی شدند

یافته های موسسه ای- فلوئنت که در زمینه بررسی نحوه تعامل شرکت های فناوری و مشتریانشان فعالیت می کند، نشان می دهد در میان صدها شرکت فناوری فعال در جهان آمازون و سامسونگ بیش از بقیه توانسته اند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.

این بررسی از طریق ارسال پرسشنامه برای ۹۳۰۰ نفر در نقاط مختلف جهان و طرح پرسش هایی از آنها در مورد میزان رضایت از محصولات فناورانه هوشمند خانگی انجام شده است. بر اساس بررسی یادشده، ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان در یک سال گذشته یک محصول فناورانه هوشمند خانگی را خریداری کرده اند.

از میان این ۳۰ درصد، ۳۲ درصد گفته اند که آمازون قابل اعتمادترین شرکت در زمینه تولید محصولات فناورانه هوشمند است. ۳۲ درصد این افراد هم سامسونگ را قابل اعتمادترین شرکت فناوری در این زمینه دانسته اند.

۴۰ درصد از شرکت کنندگان در این پژوهش هم گفته اند از حداقل یک محصول فناورانه هوشمند در منزل استفاده می کنند و ۱۱ درصد هم در چهار هفته منتهی به انجام این پژوهش یک محصول فناورانه را در منزل خود نصب کرده اند.

بر طبق همین پژوهش بیشترین میزان اقبال به محصولات فناورانه مربوط به گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال است. همچنین در میان محصولات فناورانه هوشمند خانم ها به محصولات خاصی مانند آینه های هوشمند بسیار علاقه دارند و بچه ها نیز به نصب ترموستات های هوشمند علاقه بیشتری نشان می دهند.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا