آموزش گردشگری پایدار با هدف ایجاد اشتغال

این استاد دانشگاه افزود: ، اکنون توریسم پایدار با هفت زبان در 139 دانشگاه و 36 کشور آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه IMC اتریش فضای زیبا و جذابی تدارک دیده شده است که دانشجویان در چنین محیطی از امکانات مدرن آموزشی بهره مند شوند. هدف ما از آموزش این رشته ایجاد یک فضای کاملا بین المللی برای رشد و توسعه گردشگری است. علاوه بر این، توسعه دانش در جامعه با بهره گیری از امکانات دیجیتال از دیگر اهداف این دانشگاه است.

باومگارتنر با بیان اینکه رشته گردشگری یکی از رشته هایی است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه  IMC به زبان انگلیسی تدریس می شود، عنوان کرد: در مقطع کارشناسی رشته هایی مانند گردشگری فرهنگی، مدیریت مقصد، کارآفرینی و گردشگری پایدار نیز در دپارتمان گردشگری این دانشگاه آموزش داده می شود که از سراسر دنیا دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه هدف ما ایجاد مهارت برای دانشجویان است تا بتوانند به شغل مناسبی در این حوزه دست پیدا کنند، گفت: محتوای گردشگری پایدار شامل مباحثی از قبیل پایه و مفهوم اصلی، محیط زیست، حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و مطالعه موردی و منطقه ای و شناخت ابزارهای مطالعاتی است.

باومگارتنر با بیان اینکه کلید اصلی و نقطه قوت این دانشگاه گردشگری پایدار است، تصریح کرد: ایجاد فضای بین المللی و فضای مناسبی که به آن اشاره کردم قطعا در تحقق اهدافمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا