اولویت صنعت گردشگری، کیفیت بخشی ارائه خدمات است

رئیس صنف گردشگری اتریش بر توسعه فعالیت های فرهنگی و میراث گردشگری ایران و اتریش تاکید کرد و گفت: اولویت صنعت گردشگری، کیفیت بخشی ارائه خدمات در اقصی نقاط کشور حتی در روستاهای کم جمعیت است از اینرو نقش اصلی را استان های هر دو کشور می توانند ایفا کنند.

آنجلیکا لیدلر، با اشاره به اینکه اتریش در سال 2018، رنکینگ 5/12 را در حوزه اکوتوریسم دریافت کرده است، اظهارداشت: در حال حاضر مناظر و چشم اندازهای زیادی در مناطق کوهستانی و دشت های اتریش وجود دارند که تبدیل به فرهنگ اکوتوریسم شده اند.

رئیس صنف گردشگری اتریش در این سمپوزیوم افزود: اتریش در فصول تابستان و زمستان بیشترین گردشگران را دارد؛ به طور متوسط در تابستان 77 میلیون و در زمستان 72 میلیون گردشگر از مناطق و مناظر  بازدید می کنند. تابستان امسال تعداد بازدید کنندگان به حداکثر میزان خود رسید.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 66 هزار اقامتگاه گردشگری در اتریش ایجاد شده است که بیش از یک و نیم میلیون تختخواب دارد.

به گفته وی، هم اکنون از هر 5 شغل در اتریش یک شغل به صنعت گردشگری اختصاص دارد. همچنین در حال حاضر شرکت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت دارند که طی چند سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بودند.

وی بیان کرد: ما به دنبال آینده روشن تر در حوزه گردشگری هستیم. یکی از بهترین برنامه ها، پایداری در صنعت گردشگری و تربیت کوهنوردی است. بنابراین بسیار اهمیت دارد که ما صنعت گردشگری را محترم بشماریم و نیازهای کارفرمایان را برآورده کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت صنعت گردشگری کیفیت بخشی خدمات ارایه شده در اقصر نقاط کشور، حتی در روستاهای کم جمعیت است از اینرو نقش اصلی را استان های هر دو کشور می توانند ایفا کنند. ضرورت دارد دولت اتریش به بخش محلی گری دقت بیشتری کند.

رئیس صنف گردشگری اتریش گفت: در حوزه گردشگری ما نیاز به انرژی های تجدید پذیر متناسب با آب و هوای خاص هر منطقه داریم. هم اکنون وزارتخانه اتریش از شرکت های سرمایه گذار فعال در این زمینه حمایت کرده و دنبال گسترش این فعالیت هاست. طبق این فعالیت ها ما به دنبال پایداری بیشتر و مداومت در صنعت گردشگری هستیم.

لیدلر اظهارداشت: پیش از این صنعت گردشگری اتریش با مشکلاتی از جمله ناپایداری دراین حوزه مواجه بود که تغییر اقلیم و ناپایداری آب و هوا، یکی از مهمترین علت های ایجاد این مشکل بود. این تاثیرات در مشاغل حوزه گردشگری نیز مشکلاتی را برای اکوتوریسم به وجود آورده بود اما ما با در نظر گرفتن برخی استانداردها، توانستیم در ایجاد مشاغل پایداری موفق باشیم.

 

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا