فروش گلکسی فولد از ۳ روز دیگر آغاز می شود

بعد از ماه‌ها اتفاقات و حواشی پیرامون اولین گوشی هوشمند تاشو شرکت سامسونگ موسوم به "گلکسی فولد" و طراحی سوال برانگیز آن، سامسونگ سرانجام آماده فروش آن در ایالات متحده است.

این گوشی با قیمت ۱۹۸۰ دلار فروخته خواهد شد، اما هنوز یک سوال مهم باقی مانده است: آیا واقعاً باید این گوشی را خرید؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که این بستگی به میزان اعتماد شما به سامسونگ دارد. هنگامی که این گوشی اوایل ماه جاری در کره جنوبی و بخش‌هایی از اروپا عرضه شد، سامسونگ آنچه را که "خدمات برتر" می‌نامد، در اختیار مشتریان قرار داد که شامل راهنمای گام به گام برای شروع کار با این گوشی حساس و لوازم جانبی آن به علاوه دسترسی مستقیم به متخصصان سامسونگ برای راهنمایی و پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته است. این خدمات کمک کننده است و هزینه گوشی را کمی مقرون به صرفه می‌کند.

بار اول که این گوشی عرضه شد دارای نواقص طراحی فراوانی بود و محافظ صفحه به شکلی بود که برخی از کاربران آن را با پلاستیک محافظ فابریک گوشی اشتباه گرفته بودند و آن را کنده بودند، غافل از اینکه محافظ نمایشگر را کنده‌اند و به گوشی آسیب رسانده‌اند. یا برخی دیگر از کاربران وقتی گوشی را تا کردند با ایجاد سوختگی در قسمت لولای نمایشگر مواجه شدند. همچنین طراحی گوشی طوری نبود که از ورود گرد و خاک به داخل گوشی جلوگیری کند.

همه این ها باعث شد سامسونگ عرضه این گوشی را تا رفع ایرادات متوقف کند.

اکنون سامسونگ در این طراحی جدید آن لایه محافظ را تا زیر صفحه نمایش کشیده و آن را غیر قابل جابجایی ساخته است. همچنین لبه‌های بالا و پایین لولا را مهر و موم کرده تا از ورود گرد و خاک جلوگیری شود و نمایشگر نیز دیگر با خم و باز شدن به راحتی آسیب نمی‌بیند.

اکنون نسخه‌ای از "گلکسی فولد"(Galaxy Fold) را در اختیار داریم که نسبت به نمونه قبل به طور قابل ملاحظه‌ای محکم‌تر است.

البته با تمام این چیزهایی که گفته شد، به طور کلی طراحی این گوشی به گونه‌ای است که باید با آن بسیار ملایم رفتار کرد و ممکن است این به مذاق برخی کاربران خوش نیاید.

در کل "گلکسی فولد" یک انتخاب جدید برای کاربرانی است می‌خواهند همزمان یک گوشی و تبلت در اختیار داشته باشند و در استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی خود نیز محتاط هستند.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا