دانشگاه علم و فرهنگ در حوزه گردشگری پیشرو است

پروانه پرچکانی، سرپرست دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ در رابطه با لزوم برگزاری سمپوزیوم گردشگری در کشور گفت: سفارت اتریش کار باارزشی را در قالب سمپوزیوم کوهستان انجام داده بود و دانشگاه علم و فرهنگ به محض اینکه مشکلات و چالش های این حوزه را بررسی کرد به صحنه آمده و به عنوان یکی از متولیان گردشگری علمی در کشور، به این حوزه ورود پیدا کرد و با انجمن فرهنگی سفارت  اتریش همکاری خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه از این همکاری احساس خوشحالی می کنیم، گفت: سعی کردیم با رویکرد علمی و با استانداردهای بین المللی اقدام به برگزاری این رویداد کنیم. از این رو سمپوزیوم با رویکرد تبادل تجربیات بین ایران و اتریش برگزار خواهد شد.
سرپرست دفتر همکاری های علمی و  بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: بر این اساس سخنرانان دعوت شده به این رویداد هریک راجع به تجربیات علمی خود در حوزه گردشگری صحبت می کنند. قطعا محتوای این سمپوزیوم برای تمامی کسانی که در حوزه گردشگری مشغول هستند و دغدغه ای دارند جالب توجه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سمپوزیوم گردشگری پایدار این فرصت را فراهم می کند که تجربیات کشورهای پیشرو در این حوزه را بشنویم و در مورد کشورمان نیز صحبت کنیم، تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که نگاه علمی و دانشگاهی بر این رویداد حاکم باشد.

پرچکانی خاطرنشان کرد: این سمپوزیوم فارغ از هرگونه تبلیغات و شعار دارای 8 سخنران خارجی و پنج کارگاه تخصصی کاربردی به زبان  انگلیسی و فارسی است که می تواند بزرگترین و‌جدی ترین اتفاق هفته گردشگری کشور را رقم بزند.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه هماهنگی در این حوزه سخت و دشوار بود اما امیدواریم با برنامه ریزی و هم افزایی میان دست اندرکاران مربوطه، این رویداد به بهترین شکل ممکن پیش برود. چراکه، معتقدیم برگزاری سمپوزیوم گردشگری پایدار تجربه مثبتی از همکاری ایران با سایر کشورها در این زمینه خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا