معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران دبیر منطقه یک کشور شد

به گزارش ایرنا از دانشگاه تهران، بر اساس دستورالعمل اجرایی منطقه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مناطق 9 گانه کشور) و به منظور فراهم آوردن زمینه مشارکت فعال و موثر موسسه های پژوهش و فناوری در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش عالی کشور و تبادل تجربیات، هم افزایی و بهره وری حداکثری از امکانات و نیز ایجاد شبکه معاونان پژوهش و فناوری مناطق، انتخاب دبیر منطقه در دستور کار اولین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها قرار گرفت. 

پس از بحث و بررسی و استماع پیشنهادها و دیدگاه های حاضران جلسه و پس از رای گیری، دکتر ناصر معصومی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به اتفاق آراء به عنوان دبیر منطقه یک دانشگاه های 9 گانه کشور انتخاب و جهت صدور حکم به معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد. 

تعداد 21 دانشگاه، 20 پژوهشگاه، 17 پژوهشکده ، 3 پارک علم و فناوری، 15 بنیاد، سازمان و مرکز آموزشی و پژوهشی عضو دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی منطقه یک کشور هستند.

اولین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه یک کشور (استان تهران و استان البرز) 19 خرداد ماه 1394 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا