اولین هتل فضایی با جاذبه مصنوعی افتتاح می‌شود!

این هتل به نام دانشمند جنجالی موشکی، ورنر فون براون (Wernher von Braun)، که در اوایل کار خود وابسته به حزب نازی بود و سپس به‌ عنوان مدیر مرکز پرواز فضایی مارشال ناسا خدمت کرد، نام‌گذاری شده است. ایستگاه فضایی فون براون توسط ربات‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین مونتاژ خواهد شد.

طراح این پروژه، تیم آلاتار (Tim Alatorre) از مفاهیمی که فون براون در دهه 1950 شرح داده بود الهام گرفته است. این هتل فضایی که طراحی آن به شکل یک چرخ عظیم خواهد بود، قطرش به 623 فوت می‌رسد و به‌ آرامی می‌چرخد تا نیروی گرانشی تولید کند. بیست‌ و چهار محفظه تنظیم‌ کننده فشار هوای داخل سفینه بر روی حلقه بیرونی چرخ قرار دارد. این اتاقک‌های بهم پیوسته شامل اقامتگاه‌های خصوصی و همچنین اتاق‌های هتل و بخش‌های جداگانه برای سکونت خدمه ایستگاه خواهند بود. چندین اتاقک نیز به دولت‌هایی که مایل به استفاده از آن‌ها به‌عنوان مراکز تحقیقاتی هستند، فروخته خواهد شد.

از آنجا که این مکان به‌عنوان یک مقصد تعطیلات و گردشگری است، میهمانان می‌توانند انتظار امکانات رفاهی نیز داشته باشند. برنامه‌هایی برای بارها، رستوران‌ها و یک سالن ورزشی وجود دارد که بازدیدکنندگان بتوانند حتی زمانی که در فضا هستند به‌ خوبی غذا بخورند و تندرست و متناسب بمانند. ایستگاه فضایی فون براون با تکیه‌ بر فناوری ایستگاه فضایی بین‌المللی، به دنبال این است که حدود 400 نفر ساکن دائمی داشته باشد که به لطف برخی از ویژگی‌های خاصی که طراحان اجرا می‌کنند در آنجا همانند خانه خود احساس راحتی کنند. این هتل به‌ عنوان اولین ایستگاه در نوع خود، نیروی جاذبه مصنوعی‌ ایجاد می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که در هوا به پرواز در نیایید.

ایستگاه فضایی فون براون اولین هتل فضایی جهان است. این هتل که قرار است در سال 2025 افتتاح شود، امیدوار است هفته‌ای 100 مسافر کنجکاو داشته باشد. فضای داخلی گرم آن کمک می‌کند تا در فضا مانند زمین جاذبه مصنوعی داشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا