جدیت عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و الگوسازی در جامعه

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر خداداد غریب پور مدیرعامل ایمیدرو و مهدی ذاکری رییس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی، مجید وفایی فرد مدیر مرکز مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و دیگر معاونان و مدیران دو مجموعه امروز صبح(25 شهریور) در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

دکترحمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این مراسم در راستای استفاده از نیروهای توانمند بیان کرد: در جهاددانشگاهی به آدم های خوب در دانشگاه ها دسترسی داریم و می توانیم در انجام پروژه ها از آن ها استفاده کنیم، خود نیز پاسخگو باشیم و حرفه ای کار را انجام دهیم.

وی افزود: تا این لحظه کار یا قراردادی نبوده است که این نهاد پس از امضا آن را به پایان نرسانده باشد. در حال حاضر تیم خوبی در جهاددانشگاهی داریم. اگر ایمیدرو در همکاری با این نهاد جدی باشد، ما هم کاملا جدی هستیم.

رییس جهاددانشگاهی تصریح کرد: واحدهای موفق جهاددانشگاهی کم تر از 5 درصد به صورت منابع پژوهشی کمک جهاددانشگاهی را دریافت می کنند و 95 درصد به صورت خود اتکا هستند و همین خوداتکایی سبب شده است تا در انتخاب کار با دقت عمل کنند و کاری را انتخاب کنند که توان انجام آن را دارند.

وی افزود: من به این واحدها تاکید می کنم که باید ریسک معقول کنند و در صورت داشتن توان علمی، کار را انجام دهند.

این مسوول تصریح کرد: عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و توسعه و الگوسازی در جامعه جدی است.

وی ادامه داد: هر جایی کار شاخصی صورت گرفته نتیجه حمایت مدیران ارشد با جسارت و با قدرت ریسک معقول بوده است و جهاددانشگاهی پاسخ معقولی به اعتماد آن ها داده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا