نرم افزار چند زبانه معرفی مشاهیر ایرانی تولید شد

مجموعه «مردان ماندگار» با پرداختن به زندگی ۱۴ تن از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران اسلامی، علاوه بر معرفی این افراد به کودکان امروز جامعه و آشنایی آن ها با اختراعات، تالیفات، زندگینامه و شرایط تحصیلی و معیشتی اندیشمندان قصد دارد با معرفی الگویی موفق از نوابغ ایرانی، فرزندان این مرز و بوم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله های موفقیت تشویق کند.

این نرم افزار توسط سازمان فضای مجازی سراج تولید شده و علاوه بر روایت داستان زندگی مشاهیر، ۴۲ دستاورد مهم و شاخص این مشاهیر را به کودکان معرفی می کند.

نرم افزار مردان ماندگار اولین نرم افزار چند زبانه تعاملی است که علاوه بر بهره گیری از روایت داستانی برای بیان زندگینامه مشاهیر به صورت کتاب مصور و گویا، این قابلیت را دارد که برای هر داستان صداگذاری به انتخاب کاربر انجام شود و کودک بتواند با صدای ضبط شده پدر و مادرش به داستان ها گوش دهد.

تصویر سازی همراه با انیمیت محیط داستان ها و استفاده از سبکی ویژه برای نمایش داستان با یادآوری خاطرات برنامه های نمایشی دهه های گذشته از جمله نکات بصری این محصول است و وجود معما و سرگرمی در هر داستان هم از دیگر ویژگیهای این نرم افزار است.

به گزارش مهر ،تولید این مجموعه، بر اساس پژوهش های آسیب شناسی رفتارهای مخاطبان و همچنین نیازسنجی و مخاطب شناسی با استفاده از تهیه پرسشنامه ای جامع و توزیع در بین کارشناسان و جمع بندی نظرات انجام گرفته است و بهره مند از ۱۰ مشاور محتوایی و علمی و بیش از ۸۰ منبع پژوهشی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا