حمایت از تولید ملی با سیستم بازاریابی شبکه ای

یکی از شرکت های خلاق مستقر در پارک ملی علوم و فناوری‌ های نرم و صنایع فرهنگی توانسته است پس از اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت و معدن و بازرگانی، بر مبنای دانش و آگاهی خود و بهره گیری از توسعه شبکه فروش، سیستم فروش چند سطحی راه اندازی کند.

مهدی محمودی، رئیس انجمن موسسات مد و لباس کشور و مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه ‌ای نیک ‌پوشان رادین در این خصوص به سیناپرس گفت: هدف اصلی این شرکت از ورود به سیستم بازاریابی شبکه ای، حمایت از تولید ملی و توسعه اقتصاد داخلی، اشتغال زایی و توسعه کارآفرینی، ایجاد درآمد برای بازاریابان و مشاوران از طریق فروش مستقیم و غیرمستقیم محصولات و همچنین فروش محصولات باکیفیت و 100 درصد ایرانی است.

وی افزود: در حال حاضر این مدل بازاریابی شبکه ای چند تفاوت عمده با سایر مدل ها دارد. در اختیار داشتن سال ها تجربه کاری در حوزه مد و لباس کشور، برخورداری از مجموعه‌ های مکمل فعالیت در عرصه مد و لباس و همچنین داشتن دانش و آگاهی کافی از تولیدات داخلی از جمله مهمترین تفاوت های عمده این مدل بازاریابی با سایر مدل هاست. ورود تخصصی به بحث مد و لباس و فروش انحصاری این محصولات و درآمد زایی بیشتر از دیگر مزایای رقابتی این شبکه بازاریابی است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر سیستم بازاریابی شبکه ای، ثروت، قدرت و شهرت یک مجموعه مارکتینگ را رقم می زند.

این شبکه بازاریابی ضمن ایجاد کسب و کار بومی مبتنی بر تولید ملی، با حمایت از کالای ایرانی و اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم، مانع خروج ارز از کشور می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون فروش کوتاه مدت به تبلیغات اما فروش بلند مدت به کیفیت محصولات وابسته است. یکی از اهداف این سیستم بازاریابی، فروش بسیار بر مبنای کالا محور (کیفیت محور) نه تبلیغ محور است. چرا که اگر شرکتی بخواهد در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد باید تمرکز زیادی به فروش محصولات با کیفیت داشته باشد.

وی به مشکلات شرکت های خلاق اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف پارک ملی علوم و فناوری‌ های نرم و صنایع فرهنگی حمایت از شرکت های استارتاپی و نو پا و همچنین شرکت های در حال رشد است.

توقع شرکت های خلاق و در حال رشدی مانند شرکت ما از پارک ملی علوم و فناوری‌ های نرم و صنایع فرهنگی این است که زمینه رشد و توسعه ما را فراهم کنند. رشد شرکت های خلاق در پول گرفتن نیست. رشد این شرکت ها در گرو تامین زیرساخت هاست. انجام معافیت های مالیاتی و بیمه ای، ارایه تسهیلات خوب مانند اختصاص وام های کم بهره و اجرای کامل آیین نامه های شرکت های خلاق از جمله توقع ما از پارک ملی علوم و فناوری‌ های نرم و صنایع فرهنگی است.

گزارش: فرزانه صدقی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا