گارد خنک کننده‌ آیفون 11 طراحی شد

تلاش‌های شرکت "ریزر"(Razer) که در حوزه تولید سخت‌افزار بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، برای تولید یک تلفن همراه هوشمند بازی محور، هنوز به نتیجه نرسیده است. با وجود این، بازی‌های تلفن همراه همچنان یک تجارت بزرگ بوده و انتظار می‌رود با کمک نام‌هایی مانند اپل و گوگل، به سطوح بالاتری نیز برسد.

ریزر در جدیدترین تلاش خود برای عقب نماندن از عرصه رقابت‌های حوزه فناوری، نوعی قاب تلفن همراه برای آیفون ابداع کرده که می‌تواند تلفن همراه را از گرم شدن بیش از حد طی فعالیت‌هایی مانند بازی کردن حفظ کند.

این قاب موسوم به "آرک‌تک"(Arctech)، از سه لایه تشکیل شده است. لایه میانی که از جنس "ترمافن"(Thermaphene) است، بین یک پوشش میکروفیبر نرم و یک پوشش با سوراخ‌های متعدد قرار دارد. پوشش میکروفیبر، تلفن همراه را در برابر آسیب و خراش حفظ می‌کند و سوراخ‌های لایه زیرین نیز برای خارج کردن گرما به کار می‌روند.

ترمافن، یک ماده رسانای گرما است که می‌تواند به پراکنده شدن گرما کمک کند. آرک‌تک می‌تواند دما را تا شش درجه سلسیوس نگه دارد که در مقایسه با دمای قاب‌های دیگر، بسیار پایین‌تر است.

قاب آرک‌تک ریزر، برای نسخه جدید آیفون در دسترس خواهد بود. این قاب، در دو نوع "اسلیم"(Slim) و "پرو"(Pro) ارائه شده که به ترتیب، 30 و 40 دلار قیمت دارند.

منببع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا