سمینار استاندارد های آموزش مهندسی برگزار شد

دکتر امیر نادر عسگرپور عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه سمینار استاندارد های آموزش مهندسی گفت: در این سمینار دکتر انوشه رحمانی عضو هیات علمی پژوهشکده استاندارد  سخنرانی کردند.
وی افزود: دکتر رحمانی دارای سابقه 20 سالی سابقه در حوزه استاندارد است و اکنون نیز در سازمان غذا و دارو مسئولیت دارد.
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دکتر رحمانی در این سمینار درخصوص نقش استاندارد سازی و ارزیابی انطباق در علوم فنی و مهندسی با محوریت ارائه گواهی محصول در صنایع صحبت کرد.
عسگرپور خاطرنشان کرد: انجمن آموزش مهندسی ایران برنامه دارد در سال جاری 10 سخنرانی درخصوص استاندارد سازی و انطباق با استاندارد در دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف برگزار کند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان یک دوره از این سمینارها بود.
وی عنوان کرد: عمده دانشجویان به حوزه استاندارد سازی و انطباق با استاندارد آشنا نیستند که با برگزاری این نوع سمینارها زمینه آشنایی دانشجویان فراهم خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انجمن آموزش مهندسی ایران از سابقه 10 برخوردار است و شعار این انجمن در حال حاضر گذر از کمیت به کیفیت در آموزش مهندسی است.
دکتر عسگرپور خاطرنشان کرد: در این انجمن اعضای هیات علمی دانشگاه ها و فعالین صنایع مختلف حضور دارند.
وی درخصوص سیمنار نیز گفت: در این سمینار دکتر فرجی دانا رئیس هیات مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران، دکتر ستوده از دانشگاه تهران، دکتر واشقانی از دانشگاه تربیت مدرس و دیگر اعضای هیات علمی حضور داشتند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا