خبرنگاران با فناوری بلاک‌چین آشنا می‌شوند

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران و علاقه‌مندان به حوزه IT و آشنایی با اصطلاحات فناوری اطلاعات دوره آموزشی فناوری «بلاک‌چین» چیستی و کاربردهای آن برگزار کند.
ایده برگزاری این دوره پس از آن شکل گرفت که در  یکشنبه‌های رسانه‌ای رئیس مرکز روابط عمومی و بازدید از رسانه‌ها در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران و حتی سردبیران و مسئولین رسانه‌ها برای آشنایی با مفاهیم تازه ابراز علاقه کردند و این علاقه‌مندی با واکنش مثبت وزارت ارتباطات مواجه شد.
این کارگاه آموزشی، یکشنبه ۲۷ مردادماه امسال از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن الغدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به توضیح و تبیین فناوری بلاکچین و کاربردهای آن می‌پردازد.
به همین منظور، خبرنگاران حوزه IT و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۳ مردادماه از طریق شماره نمابر ۸۸۴۶۷۲۱۰ و یا با شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۸ به این مرکز اعلام حضور کنند.
 علاقه‌مندانی که امکان حضور در این دوره آموزشی ندارند نیز می‌توانند از طریق سیستم ویدیو کنفرانس و از را دور در جریان مباحث این دوره آموزشی قرار گیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا