ترکیبی از جت اسکی و قایق بادی ساخته شد

جت اسکی‌ها یک از بهترین شناورهای تفریحی و یک راه خوب برای لذت بردن در تعطیلات به شمار می‌روند اما آیا ممکن است بخواهید از آنها در تعیطلاتی که به همراه چند تن از دوستانتان رفته‌اید استفاده کنید. شرکت "داکیت‌جت" قایق‌هایی ساخته است که ترکیبی از جت اسکی و قایق بادی است به گونه‌ای که پشت قایق مذکور همانند جت اسکی است و قسمت جلویی آن همانند قایق بادی است و قادر به حمل شش نفر است.

این شرکت پیشتر شناور "PWC" را در سال ۲۰۰۷ توسعه داده بود اما آن به اندازه این شناور جدید کارایی نداشت و کوچک و انعطاف‌پذیر نبود. اکنون این شرکت قایق پیشین را کمی تغییر داده است و یک قایق با کارایی بالاتر ساخته است. طول قایق پیشین ۵.۷ متر بوده است در حالیکه قایقی که اخیرا توسعه داده‌اند ۳.۷ متر است و دو متر کوچک‌تر از مدل قبلی است که این موضوع سبب می‌شود تا بتواند روی آب راحت‌تر و با سرعت بیشتری حرکت کند. قایق مذکور می‌تواند با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

یکی از نکات جالب درباره قایق مذکور این است که کاربران به راحتی می‌توانند قسمت جلویی قایق که همانند قایق بادی است را جمع کنند و در پشت جت اسکی قرار دهند که در اینصورت حمل و نقل آسانتر خواهد شد. همانند شناور پیشین این شرکت در حال تلاش برای اخذ گواهینامه‌ی بین المللی برای توزیع این شناور نیز است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا