جهاددانشگاهی به دنبال الگوسازی فرهنگی، علمی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین ، دکترحمیدرضا طیبی در مراسم کلنگ زنی مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، تصریح کرد: توسعه فرهنگی توسعه علمی و فناورانه شاخص اصلی پیشرفت است، ما نیز در جهاد دانشگاهی  سعی کردیم در حوزه توسعه فرهنگی و علمی وارد شدیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که برای توان علمی کشور الگوسازی کنیم و بگوییم کشور دارای توانمندی لازم است و الگوسازی خوبی انجام شده است و سعی میکنیم الگوسازی را توسعه دهیم.

رییس جهاد دانشگاهی عنوان کرد:  همه واحد‌های جهاد دانشگاهی در سراسر کشور براساس مزیت های علمی و فرهنگی فعالیت های شاخصی اجرا می‌کنند.

وی تاکید کرد: یکی از ضروری ترین شاخص ها داشتن فضای کالبدی مناسب است، قزوین به دلیل نزدیکی به تهران مورد  کم لطفی قرار گرفته بود که با وجود استاندارد قزوین باعث شد فرصتی ایجاد شود.

دکترطیبی اظهار کرد: باید زیرساخت لازم برای توسعه فعالیت ها فراهم شود، ما علاقه داریم کار شاخص و فناورانه مختص استان قزوین داشته باشیم، امیدواریم با حمایت مسئولان استانی در حوزه های پزشکی ،صنعت و کشاورزی وارد شویم.

وی بیان کرد: استان قزوین در حوزه درمان به خوبی وارد شده است تاکنون در عرصه سرطان و ناباروری به خوبی عمل کرده است و برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت بیشتری دارد‌.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی قزوین علاوه بر کمک محدود جهاد دانشگاهی، نیاز به  کمک استان دارد‌

وی تاکید کرد: کمک خیرین در این عرصه نیز ضروری است، در حال حاضر در دنیا نیز خیرین توسعه علم و فناورانه و حرکت فرهنگی عظیمی شکل گرفته است، تا مردم بتوانند از حوزه پزشکی و توسعه علم و فناورانه  بهره مند شوند.

دکترطیبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همت منشأ خدمات مناسبی در استان باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا