حضور پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی

این پژوهشکده با همکاری سازمان فناوری اطلات ایران در اجرای پروژه "کارگزاری توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی در سطح استان های منطقه یک کشور" با ارائه دستاوردهای پانزده شرکت استارت آپی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضوری فعال دارد.

استارت آپ هایی که در نمایشگاه الکامپ تحت حمایت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی حضور دارند از استان های مختلف کشور از جمله اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، قم، یزد و لرستان در این نمایشگاه حضور یافته اند و در زمینه سامانه های پردازش سریع نرم افزارهای مهندسی، مخابرات و الکترونیک، فناوری اطلاعات، نرم افزارهای معماری، عمران، ساختمان و حمل و نقل، اطلاعات جغرافیایی، پلتفرم آموزش برنامه نویسی، ساخت سایت و اپلیکیشن، سامانه یکپارچه گردشگری، مشاوره آنلاین روانشناسی، سامانه پذیرش فرودگاهی، تولید منابع و نرم افزارهای آموزش فارسی و… فعالیت می کنند و تجارب و دستاوردهای ارزنده ای را در غرفه های شماره 1729 تا 1731 سالن 11 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

گفتنی است نمایشگاه الکامپ یکی از تخصصی ترین نمایشگاه های کل کشور است که بستری برای عرضه محصولات و خدمات صنایع کامپیوتر و الکترونیک را فراهم می کند. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت کامپیوتر و الکترونیک مانند سخت افزار و نرم افزار به تمام علاقه مندان عرضه می شود. این نمایشگاه امسال در تاریخ 27 تا 30 تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا