اپلیکیشنی برای دنبال کردن پیتزا اختراع شد

مشتریان رستوران‌های زنجیره‌ای "دومینوز"(Domino's) تا پایان سال قادر خواهند بود تحویل پیتزای خود را از طریق جی‌پی‌اس(GPS) پیگیری کنند.

این رستوران به استفاده از فناوری شهره شده است و تاکنون کارهایی مانند تحویل پیتزا از طریق ربات‌ها و وسایل نقلیه خودران و گرفتن سفارشات از طریق ضبط خودرو و دستیارهای هوشمند مانند "الکسا" را انجام داده است.

به تازگی نیز ۵ شعبه غیر نقدی را در استرالیا راه‌اندازی کرد که برای جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی، مشتریان در این ۵ شعبه مکلف به پرداخت تنها از طریق اینترنت هستند و امکان پرداخت نقدی یا با دستگاه پوز در این فروشگاه‌ها وجود ندارد.

اما کار جدید "دومینوز" که به مشتریان نشان می‌دهد پیتزای سفارش داده شده دقیقاً کجاست و چه زمانی به دست مشتری می‌رسد احتمالاً کاربردی‌ترین تجربه تکنولوژیک "دومینوز" باشد.

این قابلیت نه تنها مشتریان گرسنه را راضی خواهد کرد بلکه بر اساس گزارش شبکه خبری ان.بی.سی، "ریچ الیسون" مدیر "دومینوز" اظهار داشت که امکان ورود اطلاعات توسط کاربران برای زودتر رسیدن سفارش وجود دارد.

سهام این برند به تازگی شش درصد سقوط کرده است و این راهکارهای فناورانه می‌تواند موجب بازگشت آن شود.در حالی که "دومینوز" در تحویل با نظارت جی‌پی‌اس پیشرو شده است، ما می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک خدمات تحویل مواد غذایی بیشتری را با ردیابی GPS ببینیم.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا