چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه (27 تیرماه) در تالار اجتماعات کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
این گردهمایی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مجید سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه‌ی ارتباطات جهاددانشگاهی به میزبانی جهاددانشگاهی علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.
هم‌چنین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، قرار است معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با موضوع «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» به ایراد سخن بپردازد.
از دیگر بخش‌های این گردهمایی برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «تولید محتوای موثر در بستر رسانه‌های نوین» و «خلاقیت در تبلیغات» می‌باشد.
گفتنی است، تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و نشست هماهنگی بین واحدی با ارایه‌ی راهکارهای موثر از دیگر قسمت‌های این گردهمایی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا