فراخوان کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت

کنگره سالانه "زخم و ترمیم بافت" هرساله با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه ترمیم زخم و بافت به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

طب داخلی و جراحی، تشخیص، پیشگیری، درمان، تکنولوژی‌های نوین، مهندسی بافت، طب بازساختی و نانوتکنولوژی، علوم پایه و سلولی- مولکولی و پرستاری و توانبخشی از جمله محورهای چهارمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره، ۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال مقالات و دوم مهرماه زمان استخراج و ارسال مقالات به داوران اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال مقالات به وب‌سایت http://www.wtrc.ir/ مراجعه کرده و یا دبیرخانه علمی یا اجرایی کنگره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۴۹۴۶۴۹ – ۰۲۱۶۶۴۹۲۵۷۲ و ۰۲۱۴۴۴۱۲۴۳۷ تماس بگیرند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای همکاری با تمام علاقه‌مندان، پژوهشگران حوزه علوم پایه و بالینی، مراکز درمانی و تحقیقاتی، شرکت‌ها و … در برگزاری ششمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت اعلام کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا