دومین فرودگاه بین المللی پکن بازگشایی می شود

 این فرودگاه برای از بین بردن فشار وارده به فرودگاه بین المللی پکن طراحی شد و مکان فرودگاه جدید، جنوب شهر پکن است که تا سال 2025 قادر خواهد بود 70 میلیون مسافر و تا سال 2040، 100 میلیون مسافر را جابه‌جا کند. با توجه به پیش‌بینی‌های رسمی، این دو فرودگاه با هم تا سال 2025 قادر به جابه‌جایی 170 میلیون مسافر خواهند بود.

ایوان ژو (Ivan Zhou)، تحلیلگر شرکت BOC International Holdings در هنگ کنگ می‌گوید: «فرودگاه جدید پکن یک پروژه‌ی بزرگ برای هفتادمین سالگرد برگزاری روز ملی چین است، که با استانداردهای بسیار بالایی ساخته شده است. این فرودگاه به بهینه‌سازی برنامه‌ی پرواز پکن و جذب بیشتر مسافر کمک خواهد کرد.» طبقه‌ی متوسط چین در حال رشد هستند و این باعث رشد گردشگری در چین شده است. چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان ممکن است تا سال 2022 جایگاه ایالات متحده آمریکا را در بازار حمل و نقل کسب کند و به عنوان بزرگترین بازار حمل و نقل معرفی شود. چین با 12.9 میلیارد دلار به لیست کوتاهی از شهرهای بزرگ مانند لندن، نیویورک و توکیو که دارای چند فرودگاه بین المللی هستند، ملحق شده است.

ژو (Zhou) اعلام کرد که این فرودگاه به ایرلاین های China Eastern و China Southern اجازه می‌دهد که ظرفیت خود را افزایش دهند. بازگشایی چنین فرودگاهی، قطعا نه تنها صنعت حمل و نقل چین، بلکه دنیا را دگرگون خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا