رفع نیازهای جامعه با باور پذیری توانایی هایی داخلی

دکتر حمید رضا طیبی در دیدار با دکتر سید مهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، همکاری و برقراری تعامل سازنده با دانشگاه های مطرح کشور را یکی از اولویت های جهاد دانشگاهی برشمرد و اظهارداشت: همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه هایی مانند دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند روند اجرای پروژه های فناورانه را سرعت بخشد و موانع را رفع کند.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از پروژه های جهاد دانشگاهی به جایگاه های خوبی رسیده اند و تعامل خوبی نیز با نهادها و مراکز صنعتی کشور برقرار شده  است.

وی با اشاره به فضای خوبی که امروزه با صنایع مختلف کشور مانند صنایع خوردو با جهاد دانشگاهی باز شده است، گفت: یکی از مشکلات امروز در انجام قراردادها ، کمبود نقدینگی و مباحث مالی است

وی تصریح کرد: کشور در شرایطی قرار گرفته است که باید برای مباحث فناورانه اقدام جدی کرد. البته اکنون دیگر هیچ مشکلی در این زمینه نداریم اما متاسفانه تا پیش از این، مشکل عمده باور ناپذیری توانایی و قدرت داخلی در امر فناورانه بود.

طیبی با برشمردن برخی از عرصه های مختلف کشاورزی، فنی و مهندسی، بیوتکنولوژی، شیمی و فناری اطلاعات جهت همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: با هم افزایی و تشکیل تیم های قوی می شود در این عرصه کارهای فناورانه ورود جدی داشته باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا