درگاه خرید و فروش اینترنتی پُست گسترش می‌یابد

شرکت ملی پست مصمم است با اجرای طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ)، همکاری‌های خود با بخش خصوصی به ویژه کسب‌وکارهای استارت‌آپی را در زمینه ارائه خدمات و سرویس‌ها گسترش دهد.
در این راستا، تامین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری این سرویس برعهده همکار بخش غیردولتی و بازاریابی، تامین مشتری و توسعه کسب‌وکار بر عهده دو طرف خواهد بود.
بازار الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از شبکه گسترده و مویرگی توزیع مرسولات و همچنین فضاهای موجود انبارداری، اقدام به راه‌اندازی سرویس بازار الکترونیک کرده است، بازاری به گستردگی سراسر کشور برای عرضه انواع محصولات و تولیدات خرد و انبوه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع بومی و محلی.
خرید و فروش در این بستر موجب می‌شود، کالاها و محصولات سفارش یا خریداری شده توسط مشتریان مستقیم و بلافاصله پس از خرید وارد شبکه توزیع پست شده و در اسرع وقت به نشانی مورد نظر تحویل شود.
گسترش همکاری‌ها با بخش غیردولتی در ارائه این سرویس، در راستای پیاده‌سازی طرح تحول و به منظور توسعه و ارائه سرویس‌های نوین و همچنین به استناد بند ۱۱ ماده پنج اساسنامه شرکت ملی پست، با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین‌المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص‌های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون‌سپاری خدمت "تولید و بهره‌برداری از سامانه جامع تجارت‌الکترونیک" اقدام شده است.
در معماری سکوی تجارت الکترونیک پست، بیش از ۷۰ سرویس با همکاری بخش خصوصی و کسب‌وکارهای استارت‌آپی در حال اجرا و پیاده‌سازی است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا