ساخت ماهواره در محوریت هجدهمین کنفرانس بین‌المللی هوافضا

دانشکده مهندسی هوافضای این دانشگاه با حمایت سازمان‌ها، ارگان‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با هدف ارائه و معرفی نتایج تحقیقات و دستاوردهای محققان این حوزه اقدام به برگزاری هجدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوا فضای ایران کرده است.

صاحب‌نظران و متخصصان حاضر در این کنفرانس در محورهایی همچون آیرودینامیک، پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه‌های هوافضایی، علوم و فناوری فضایی و هوانوردی به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.

«آیرودینامیک تحلیلی، تجربی و محاسباتی»، «دینامیک گازها، سوخت و احتراق»، «دینامیک، کنترل و پایداری، هدایت و ناوبری، شبیه سازی پرواز و آزمایشات پروازی»، «مکانیک مواد، دینامیک سازه و ارتعاشات، خزش، خستگی و شکست»، «طراحی و ساخت ماهواره و ماهواره‌بر»، «خصوصی‌سازی و اقتصاد حمل و نقل هوایی»، «بازرگانی هوایی، مدیریت پروژه‌های هوافضایی و خدمات فرودگاهی» از دیگر موضوعات مطرح در این کنفرانس است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مرتبط با فعالیت‌های هوافضایی نیز به عنوان برنامه‌های جنبی این کنفرانس پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان برای ارائه مطالب آموزشی خود در این کارگاه‌ها می‌توانند تا ۱۵ مهر ماه درخواست‌های خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

علاوه بر آن هم‌زمان با برگزاری کنفرانس، نمایشگاهی با همکاری و حضور مراکز صنعتی و آموزشی هوافضایی کشور برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا