سلامت عمومی حلقه وصل جهاد دانشگاهی و متروی تهران

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران پا به شهر زیرزمینی نهاده و در تماس مستقیم با شهروندان تهرانی خدمات مربوط به سلامت عمومی همشهریان تهرانی اعم از تست های فشار خون، قند خون و ارایه راهکارهای درمانی را در دستور کار خود قرار داده است.

محمد حسین فتحی، مدیر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی متروی تهران در این خصوص گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو اهداف ۱۸ گانه ای را در سبک زندگی شهروندان تهرانی ترسیم کرده که موضوع سلامت یکی از آنها به حساب می‌آید.

وی افزود: متروی تهران به دلیل حجم بالای مسافران درون شهری که در آن تردد می‌کنند پایگاه بی نظیری برای ارائه خدمات عمومی به شهروندان در حوزه‌های فرهنگی مانند موسیقی و تئاتر همچنین حوزه سلامت جسمانی و روانی شهروندان به حساب می‌آید و در همین راستا همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران آغاز شده و در یک برنامه ریزی بلند مدت ادامه خواهد یافت.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی متروی تهران ادامه داد: در حال حاضر کمپین کشوری سنجش فشار خون به راه افتاده که متروی تهران با همکاری جهاد دانشگاهی در ۳ ایستگاه پرتردد امام خمینی (ره)، تئاتر شهر و آیت ا… طالقانی ایجاد شده و پرسنل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مستقر شده و ارائه خدمات سلامت عمومی رایگان به شهروندان در جریان است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای رضایتمندی مردم که در نظرسنجی‌های معاونت فرهنگی متروی تهران به دست آمده در آینده‌ای نزدیک شاهد گسترش خدمات سلامت رایگان عمومی به شهروندان تهرانی با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خواهیم بود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران در هفته‌های اخیر به ارائه خدمات سلامت جسمانی در سه ایستگاه امام خمینی (ره)، تئاتر شهر و مرحوم آیت ا… طالقانی پرداخته و هموطنان تهرانی می‌توانند با مراجعه به میز خدمات سلامت در ایستگاه‌های مذکور از خدمات فوق بهره مند شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا