دعوت چالش "نوآوری حفاظت خوردگی در سازه‌های دریایی" از ایده‌پردازان

امروزه از روش‌های متنوعی برای جلوگیری از پدیده خوردگی در شناورها و سازه‌های دریایی استفاده می‌شود و هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارد. از این رو دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) با حمایت گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، چالش نوآوری" طراحی دستگاه حفاظت خوردگی جریان تزریقی در شناورها و سازه‌های دریایی" را برگزار می‌کند.

۲۵ تیرماه آخرین مهلت ارسال ایده‌ها و زمان برگزاری و داوری نهایی ایده‌ها نیز اول مردادماه پیش‌بینی شده است. به سه طرح برتر این رویداد جوایز نقدی اهدا خواهد شد و همچنین طرح برگزیده کمک هزینه ساخت ۲۵ میلیون تومانی دریافت خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/isti-iausr مراجعه کنند.

ایده‌پردازی برای حل چالش‌ها در صنعت، می‌تواند برای بسیاری از کسب و کارها نقطه شروع مناسبی باشد و مهم‌ترین قسمت در این راه، فراهم کردن بستر رقابت میان متقاضیان این عرصه است. گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری سازمان‌ها و مراکز دریایی رویدادهایی را در قالب "چالش نوآوری" برنامه‌ریزی و حمایت می‌کند.

برگزاری رویدادهای چالش محور، فرآیند رقابت هدفمند برای یافتن راه‌حل‌های فناورانه و کاربردی برای حل مشکلات بنگاه‌های صنعتی یا توسعه خدمات و محصولات نوآورانه است. از این رو شرکت‌های صنعتی خصوصی یا سازمان‌ها و نهادهای دولتی می‌توانند، مناسب‌ترین راه‌حل‌های فناورانه را برای غلبه بر مشکلات خود بیابند و نسبت به سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌ها اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا