نخستین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر اعطا می‌شود

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران ۲۱و ۲۲ مهر ماه سال جاری توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر و با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

همزمان با این رویداد، شاهد گردهمایی سالانه فعالان انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور هستیم تا بستری برای بررسی چالش‌های پیش رو توسعه این حوزه و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود.

در این دوره هم‌زمان با رویداد، نخستین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به فعالان در هفت سطح تعلق می‌گیرد. با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور، جایزه ملی فوق توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران طراحی شده است و در افتتاحیه این کنفرانس به شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات تجدیدپذیر، پروژه تجدیدپذیر، سازمان‌های عمومی و دولتی، شخصیت تأثیرگذار، رسانه برتر، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان و شرکت و مؤسسات خارج از صنعت تجدیدپذیر، اعطا خواهد شد.

همچنین، بررسی فرصت‌های کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان توانمند فنی و مهندسی ایرانی در کشورهایی همچون عراق، سوریه و افغانستان با حضور مسئولان این کشورها، بررسی چالش‌های بومی‌سازی تجهیزات انرژی‌های تجدیدپذیر، بررسی چالش‌های تأمین تجهیزات پروژه‌های تجدیدپذیر، بررسی چالش‌های تأمین مالی و اقتصادی بودن پروژه‌های تجدیدپذیر در شرایط فعلی، بررسی چالش‌های سرمایه‌گذاران نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور و ارائه راهکارهای حل آن، بررسی چالش‌های صادرات برق تجدیدپذیر از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بین المللی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا