فهرست پژوهش‌های برتر در حوزه مدیریت پروژه اعلام شد

در هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، تندیس برترین پژوهش در بخش پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه به گلاره طاهریان برای پژوهشی با عنوان «بومی‌سازی و به‌کارگیری چارچوب ارزیابی توسعه پایدار زیرساخت‌ها در کشور ایران»، تعلق گرفت.

همچنین محسن عابدینی برای تحقیق با موضوع «ارائه چارچوب یکپارچه و چابک مدیریت پروژه‌های پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی پالایشگاه‌های گاز چهار فاز پارس جنوبی» و محمد مهدی نباتی برای تحقیق با موضوع «انتخاب پورتفلیوی پروژه با در نظر گرفتن وابستگی بین پروژه‌ها» تقدیرنامه دریافت کردند.

در بخش معرفی دارندگان برترین گواهینامه‌ها، حمیدرضا عباسیان جهرمی به رتبه اول، رحیم حصنی به رتبه دوم و ارشاد جعفری به رتبه سوم دست یافت.

قهرمانان مسابقات ملی جوانان نیز در بخش دیگری از مراسم معرفی شدند. سعید نوروزی به عنوان «مدیر پروژه جوان برتر ایران » مورد تقدیر قرار گرفت. وی قرار است در مسابقات جهانی(YPMY) مکزیک در سال ۲۰۱۹ به عنوان نماینده ایران شرکت کند. مریم قنبری و مازیار یوسفی نیز به مقام دوم و نوید فتحی به مقام سوم مسابقات ملی دست یافتند.

تیم دانشگاه تربیت مدرس متشکل از امیرحسین منتظری، مسعود رحیمی، فراز گل‌کش و نگار سروقدی که پیش از این به مقام اول مسابقات دانشجویی مدیریت پروژه (PMC) دست یافته بود، مورد تقدیر قرار گرفت. این تیم نیز نماینده ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

پروژه‌های برتر کشور در سال ۱۳۹۷ که موفق به کسب جایزه ملی مدیریت پروژه شده‌اند نیز در این مراسم معرفی شدند. تندیس بلورین به شرکت معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برای پروژه «طراحی و ساخت شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی اراضی سامانه پایاب گرمسیری استان کرمانشاه» رسید.

پیروز حناچی شهردار تهران، سعید محمد رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، علی امام مدیرعامل مترو تهران، اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی مرتهب از دانشگاه صنعتی شریف به عنوان استاد پیشکسوت کشور رشته مدیریت پروژه و جمعی از مدیران پروژه‌های سراسر کشور از جمله مهمانان این مراسم بودند.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا