گران‌ قیمت‌ ترین و جدیدترین ویلای پوکت

به‌نظر می‌رسد آخرین ویلای مجموعه اقامتی پاناوا که X24 نام دارد، گران‌ترین آن‌هاست، باقیمتی معادل 8 هزار تا 10 هزار دلار برای هر شب، بسته به فصلی که در آنجا اقامت کنید. چنین ویلایی، مشتریان مخصوص به خودش را دارد که بیشتر از میان سلبرتی‌ها هستند.

این ویلا 5 اتاق خواب دارد. همگی به‌ اندازه کافی بزرگ هستند و منظره‌های افسانه‌ای را به مهمانان تقدیم می‌کنند، برخی از آن‌ها حیاط‌ خلوت‌های جداگانه دارند و همچنین امکان دسترسی مستقیم به استخر‌ خصوصی و وان حمام در فضای بیرونی‌شان وجود دارد. هرکدام از اتاق‌ها سبک معماری منحصربه‌فرد خود رادارند که با ترکیب رنگ‌های تیره و روشن، منظره‌ی چشمگیری را به نمایش می‌گذارند.

دو استخر اصلی و یک استخر روباز با فضای خصوصی برای نشستن هم در این ویلا تعبیه شده است. آسانسورهای این ویلا به شکلی درست شده‌اند که در آن‌ها به داخل اتاق ویلا باز می‌شود و کاملا خصوصی هستند.

همچنین علاوه بر یک اتاق سرگرمی مجزا که در آن میز بازی، سیستم تئاتر و میز بیلیارد تعبیه‌ شده، یک سالن تناسب‌ اندام خصوصی، حمام گرم ژاپنی ( حمام گرمسیری ) و  یک آشپزخانه بزرگ هم وجود دارد که شما می‌توانید سرآشپز شخصی موردعلاقه‌ی خودتان را استخدام کنید تا برایتان وعده‌های لذیذ غذایی بپزد.

اما نمای 360 درجه از دریا، ستاره‌ی اصلی این مکان است! این ویلا به نوعی، صدرنشین اقامتگاه‌های این منطقه محسوب می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا