هفتمین همایش آیلتس به صورت کارگاهی برگزار شد

معاون آموزش جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار سیناپرس اصفهان، پیرامون برگزاری همایش آیلتس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان اظهار کرد: امسال هفتمین همایش آیلتس ویژه دانش پژوهان زبان انگلیسی وعلاقه مندان به این زبان در هتل آسمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر سال این همایش سال به سال با رفع نواقص و ضعف ها به صورت کاملتر برگزار شده است عنوان کرد: این همایش با هدف آگاهی رسانی صحیح و دقیق برای زباندانان در زمینه آمادگی برای آزمون آیلتس برگزار شد.
معاون آموزش جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان تصریح کرد: قریب به یکصد تن برای حضور در همایش آیلتس ثبت نام کردند که البته میزان حضور فیزیکی زباندان در روز همایش کمتر بود.
وی با تاکید بر جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان مبنی بر برگزاری این همایش به صورت کارگاهی وعملی ادامه داد: با توجه به تبلیغات پر زرق و برق و بعضا اغوا کننده ای که از سوی موسسات و نهادهای مختلف در زمینه آمادگی آزمون آیلتس در سطح جامعه شاهدیم، جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان همواره بر امر آموزش ها برمحوریت عقلانی تاکید دارد.
قجاوند در توضیح اهداف برگزاری هفتمین همایش آیلتس تصریح کرد: آشنایی با آزمون آیلتس، فهم علت برگزاری این آزمون، آگاهی از تکنیک های علمی شرکت در این آزمون و آشنایی با روش های مفید در امر آمادگی آزمون و همچنین اطلاع دقیق از روانشناسی یادگیری مباحث مرتبط با آیلتس را از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست، چرا که معتقدیم موفقیت در آزمون آیلتس فقط منحصر به داشتن تسلط اطلاعات زبان انگلیسی نیست.
وی اذعان کرد: این همایش به صورت کارگاهی، عملی و به شکل پرسش و پاسخ توسط استاد و دانش پژوهان زباندان در سالن اجتماعات هتل آسمان برگزار شد.
معاون آموزش جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان با تاکید بر امرشعار کیفی گرایی به جای کمیت گرایی و زود بازدهی بودن در امر آمادگی برای آزمون آیلتس توسط جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر کلاس های آمادگی آزمون آیلتس در چهار سطح و در هر سطح به مدت 60 ساعت در واحدهای آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار می شود
وی با بیان اینکه امکان برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس در همه واحدها و مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان هست، گفت: البته به صورت تخصصی مرکز 1 و 4 و 5 و 6 جهاد دانشگاهی نیز اقدام به برگزاری کلاس آیلتس می کنند.
قجاوند در پایان عنوان کرد: جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در زمینه آمادگی آزمون آیلتس اقدام به ارائه سه خدمت مهم مشاوره آزمون آیلتس، برگزاری پیش نیاز آزمون و برگزاری آزمون های شبیه سازی آیلتس می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا