رتبه دوازدهم ایران در تعداد کاربران اینترنت

همچنین آمارها حکایت از این دارد که آمریکا، اندونزی، برزیل، ژاپن، روسیه، مکزیک، آلمان، فیلیپین، انگلیس، نیجریه، فرانسه و ترکیه نیز بیشترین تعداد کاربر اینترنت را ازآن خود کرده اند.

ازسوی دیگر گزارش ها نشان می دهد که زنگ خطری برای شبکه های تلویزیونی به صدا درآمده است و گوشی های هوشمند برای مشاهده محتوای چندرسانه ای رقیبی برای آنها به حساب می آید.

گفتنی است، در حال حاضر میزان جمعیت آنلاین جهان به ۳.۸ میلیارد نفر رسیده است و دراین میان هفت شرکت در حوزه فناوری بسیار فعال هستند که از جمله می توان به مایکروسافت، آمازون، اپل، آلفابت و فیس بوک اشاره کرد. همچنین از میان ۳۰ شرکت برتر جهان از نظر میزان ارزش ۷ شرکت چینی هستند. میزان نصب بلندگوی هوشمند آمازون اکو در سراسر جهان که چهار سال قبل عرضه شد از مرز ۴۷ میلیون واحد گذشته است.

طبق همین گزارش مهمترین منابع کسب خبر از بازار اینترنتی به فیس بوک و یوتیوب و توئیتر با تصاحب ۴۳، ۲۱ و ۱۲ درصد تعلق دارد.همچنین باتوجه به استقبال روز افزون از پوشیدنی های هوشمند نیز طبق آمار 52میلیون نفر از این امکانات بهره می برند.

درنهایت طبق این گزارش مشخص شده است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹  چیزی حدود ۸۷ درصد ترافیک وب جهانی رمزگذاری شده بود که این آمار با افزایش  ۵۳ درصدی نسبت به سه سال قبل رو به رو بوده است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا