همه طبقات اقتصادی به یک میزان ماست مصرف می کنند

 بر اساس نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ماه ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده است، نتایجی درباره مصرف ماست به دست آمد.

بر این اساس همه طبقات اقتصادی جامعه تقریباً به یک میزان ماست مصرف می‌کنند. از بین کسانی که وضعیت اقتصادی خود را خوب اعلام کرده‌اند ۸۷.۵ درصد اعلام کرده‌اند هر روز یا چند بار در هفته ماست مصرف می‌کنند. این میزان برای افرادی که وضعیت اقتصادی خود را متوسط اعلام کرده‌اند ۸۹.۹ درصد و برای کسانی که وضعیت اقتصادی خود را بد اعلام کرده‌اند ۸۴.۲ درصد است.

ایسپا پیش از این نیز اعلام کرده بود که در قالب این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان پرسیده شده است: «در خانواده شما در یک سال گذشته تا چه میزان ماست مصرف شده است؟»

۴۲.۳ درصد شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند در یک سال گذشته هر روز ماست مصرف کرده‌اند. ۴۵.۳ درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند چند روز در هفته، ۹.۲ درصد پاسخگویان چند روز در ماه و ۱.۱ درصد پاسخگویان، چند بار در سال ماست خورده‌اند.

۱.۸ درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند در یک سال گذشته اصلاً ماست مصرف نکرده‌اند و ۰.۳ درصد شرکت‌کنندگان به پرسش مذکور پاسخ ندادند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا