حضور رسانه تخصصی، لازمه پیمودن مسیر موفقیت است

سید یاسر معین الدینی دبیر انجمن شرکت های دانش بنیان استان صبح امروز با حضور در محل دفتر خبرگزاری سیناپرس در اصفهان، از نزدیک با روند تولید و تهیه اخبار علمی سطح استان اصفهان دراین خبرگزاری آشنا شد.
وی بیان کرد: انجمن شرکت دانش بنیان یک نهاد مردم نهاد هست که مربوط به بخشی از مردم جامعه است که  در مسیر تولید فناوری و تکنولوژی  فعالیت می کنند
 عضو هیئت مدیره انجمن شرکتهای دانش بنیان استان عنوان کرد:  طبیعتا محدوده فعالیت و ماموریت ما یک ماموریت اجتماعی است که به ماموریت کشور، نیازهای اقتصادی کشور و آنچه که به اعتلای کشور مربوط می شود، مرتبط است
وی ادامه داد: در این عرصه؛ رسانه یک شاخصه و نیاز بسیار مهم است چرا که انجام ماموریت اجتماعی بدون حضور یک رسانه قدرتمند و هنرمند امکان پذیر نیست.
معین الدینی تصریح کرد: تحقق اهداف اجتماعی و اقتصادی کشور مستلزم ورود وحضور رسانه های قوی و تخصصی چون خبرگزاری تخصصی سیناپرس است، تفاوت یک رسانه تخصصی با رسانه عمومی دراین  است که یک رسانه تخصصی تسلط کافی ووافی بر رویکردهای تخصصی حوزه و عرصه ماموریت خود دارد.
وی همچنین افزود: وقتی یک رسانه با یکسری شرکت هایی که ماموریت تولید فناوری و تکنولوژی را برعهده دارند، سرو کار داشته، جنس پرداختن به موضوعاتش از جنس موضوعات مسئولیت پذیرانه در سطح ملی است، لذا سردبیر، خبرنگار و مجموعه تحریریه چنین رسانه ای با یک رسانه عمومی بسیار متفاوت و متمایز است
دبیر انجمن شرکت های دانش بنیان استان بیان کرد: مجموعه هایی چون انجمن شرکت های دانش بنیان استان قطعا برای نیل به اهداف و ماموریت های خود نیازمند کمک از رسانه هایی تخصصی این چنینی هستند، بنابراین ما تلاش می کنیم که خبرنگاران ومدیران رسانه ای  متخصص متناسب با این حوزه رشد و تربیت شوند.
وی ابراز کرد: طی این مسیر موفقیت نیازمند سرمایه انسانی خاص خود است، بنابراین اگر سرمایه انسانی متناسب با این مسیر و متخصص  تربیت نشود، به اهداف بلند  خود نخواهیم رسیم.
معین الدینی با بیان اینکه تحقق ماموریت های انجمن شرکت های دانش بنیان در راستای اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران است  گفت: ایجاد ارتباط فی مابین و تعامل موثر و مستمر میان رسانه های تخصصی با شرکت های دانش بنیان و تولیدگران و فناوران را جز رسالت خویش می دانیم.
وی تصریح کرد: تولید خبر و حضور رسانه تخصصی؛ لازمه پیمودن مسیر موفقیت شرکت های دانش بنیان است، انجمن شرکت های دانش بنیان بدون کمک رسانه های تخصصی و حرفه ای عمل کردن رسانه ها، به اهداف و ماموریت های اجتماعی خود نخواهند رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا