مرسدس بنز شاسی بلند جدیدی تولید کرد

در این خودرو مانند تولیدات اخیر مرسدس بنز از سیستم تفریحی و چندرسانه ای اختصاصی MBUX استفاده شده است.

رابط کاربری این سیستم قادر به درک فرامین صوتی است و به راننده امکان می‌دهد امکانات مختلف خودرو را با صدای خود کنترل کند، بدون آنکه نیازی به استفاده از دستان خود داشته باشد یا مجبور به جستجوی داشبورد برای یافتن دکمه‌های مختلف شود.

این خودرو که با توجه به ابعاد کوچک آن در مقایسه با خودروهای شاسی بلند موجود در بازار بیشتر به خودروهای کراس اور شباهت دارد دارای هفت صندلی است. از این صندلی‌ها دو صندلی در پشت خودرو قرار گرفته که در صورت تازدن برای قرار دادن بار فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته این صندلی‌ها چندان مناسب افراد بزرگسال نیستند.

این خودرو از امکانات خاصی برای رانندگی در مسیرهای خارج از جاده و در مسیرهای خاکی و سنگلاخ نیز برخوردار بوده و امکان انتقال نیرو به چهار چرخ آن هم وجود دارد. کشش و قدرت بالا در شیب‌های تند از جمله مزایای این خودرو است. سیستم MBUX اطلاعات مربوط به شرایط خودرو را در زمان حرکت در جاده‌های خاکی و سنگلاخی نیز نمایش می‌دهد. همچنین چراغ‌های ال ای دی اضافی محیط اطراف خودرو را در شب و در صورت حرکت در مسیرهای ناهموار روشن می‌کند.

موتور چهار سیلندر و دو لیتری توربوشارژ با ۲۲۱ اسب بخار قدرت از جمله دیگر ویژگی‌های ۲۰۲۰ جی ال بی است. این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا