«تهران هوشمند» در اینوتکس 2019

هشتمین دوره نمایشگاه (INOTEX 2019) از روز یکشنبه 19 لغایت چهارشنبه 22 خرداد و در فضایی به مساحت 9هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه، میزبان اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری کشور خواهد بود و پیش بینی می‌شود بیش از 8هزار نفر از متخصصان، تحصیلکردگان و بازیگران مختلف استارتاپی از این نمایشگاه بازدید کنند. چندین هیئت تجاری نیز از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
همچنین رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی در طول نمایشگاه برگزار می‌شود که دسترسی تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات و صاحبان دانش فنی را به مشتریان و سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.
در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ شرکت، استارتاپ و سرمایه‌گذار و ۲۰ شرکت کننده خارجی حضور داشته و فضای B2B  برای ملاقات با سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها در نظر گرفته شده است. در هشتمین دوره اینوتکس برگزارکنندگان رویدادها، شتاب دهنده‌ها، مراکز رشد، منتورها، مشاورین و… شرکت داشته و علاوه‌ بر برگزاری رویدادها یک استیج دائمی حدودا 30 ساعته برپا خواهد بود. همچنین اینوتکس، میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان عالی­رتبه از کشورهای عضو می­باشد.
گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن 44a غرفه شماره 3 میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا