۱۱ مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی تهران دانشجوی دکتری می پذیرد

 مراکز تحقیقاتی علوم دارویی، محیط زیست- آلودگی هوا، نقص ایمنی كودكان، نانو فناوری، بهره برداری از دانش سلامت، محیط زیست – كیفیت آب، پوست وجذام، پژوهشهای سلامت مبتنی بر مشاركت جامعه، بیوسنسور، غدد و متابولیسم، روانپزشكی از جمله مراکز پذیرنده دانشجوی دکتری تخصصی پژوهش هستند.

پذیرش نهایی بر اساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آئین‌نامه دوره دكتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research) مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشكی در تاریخ ۱۴ دی ماه ۹۳ صورت خواهد گرفت.

داوطلبین ضروری است آیین‌نامه دكتری تخصصی پژوهشی را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه پیوست جهت ثبت نام از تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۹۴ تا ۲۵ مرداد ماه ۹۴ به سایت http://etr.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تكمیل فرم ثبت نام و اسكن مدارك مورد نیاز اقدام کنند.

نظر به اینكه تحصیل در مقطع دكتری تخصصی پژوهشی بصورت تمام وقت است داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها باید قبل از ثبت نام، موافقتنامه كتبی و بدون قید و شرط محل كار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آنرا نزد خود نگه داشته و در زمان مصاحبه یك نسخه از آن را به كمیته مصاحبه كننده ارائه کنند.

شاغلین رسمی و پیمانی موسسات موظف به استفاده از ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق در طول تحصیل به طور پیوسته است.

از كلیه پذیرفته شدگان آزاد (شاغلین موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و غیر شاغلین)، تعهد محضری (خدمت برابر مدت تحصیل) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اخذ خواهد شد.

شاغلین رسمی و پیمانی موسسات غیر متبوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كه از ماموریت آموزشی استفاده می نمایند با سپردن تعهد به محل خدمت خود موظف به پرداخت شهریه معادل ۲۰۰ میلیون ریال به دانشگاه هستند.

شاغلین رسمی و پیمانی موسسات غیر متبوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند موظف به سپردن تعهد محضری به وزارت بهداشت (خدمت برابر مدت تحصیل) هستند.

به گزارش مهر ، مدارك مورد نیاز جهت ثبت نام از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شده است. پس از پایان مدت ثبت نام، اسامی افراد واجد شرایط برای شركت در مصاحبه از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا