با این راهروی مارپیچ در دانمارک، بالای درختان قدم بزنید

این گردشگاه که به "تجربه کردن نوک درختان" معروف است، بر اساس استانداردهای معماری در یکی از جنگل‌های حفاظت‌شده‌‌ی دانمارک ساخته‌ شده است که با Copehnagen یک ساعت فاصله دارد و Gisselfeld Klosters Skove نام دارد که به بازدید‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا منظره‌ای شبیه به آنچه چشم پرندگان می‌بیند را تجربه کنند. این راهروی مارپیچ به یک برج مراقبت با ارتفاع 148 پایی متصل است و این مسیر به 2 راه جدا تقسیم می‌شود: مسیر بالایی از قدیمی‌ترین بخش جنگل عبور می‌کند درحالی‌که مسیر پایینی و برج در مناطق جوان‌تر جنگل هستند .

برج مراقبت که یکی از شاهکار‌های برجسته‌ی معماری است، در میان درختان، دریاچه‌ها، برکه‌ها و تالاب‌ها واقع‌ شده است. بخش پرپیچ‌وخم آن مانند یک قیف هر‌چه پایین‌تر می‌رود، باریک‌تر می‌شود. یک‌پایه‌ی بسیار قوی و قطور، استحکام این سازه را حفظ می‌کند و باعث می‌شود تا در قسمت بلندی ساختمان، نمایی وسیع‌تر از نوک برج مشاهده شود و تماشای سایبان‌های اطراف را برای بازدیدکنندگان راحت‌تر کند.

این برج، به تازگی افتتاح شده و توسط Camp Adventure (یک اردوگاه ماجراجویی) به‌عنوان یک پارک ماجراجویی بر فراز درختان با امکان بالا رفتن تا نوک درختان و دیگر تفریحات جنگلی معرفی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا