آیکون وب سایت ها در گوگل تغییر می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو، با این کار گوگل برنامه دارد تا تمرکز بیشتری روی منبع خبرها بگذارد. نگرانی‌ها بابت خبرهای دروغین هنوز ادامه داشته و این تغییر ظاهری قدم رو‌به‌جلویی است تا کاربران در همان صفحه جستجو نام و آیکون منبع را با دقت بیشتری ببینند. از طرفی ظاهر جدید، برنامه را تعاملی‌تر کرده است.

حضور بیشتر عکس‌ها و برجسته‌کردن اطلاعات در خود صفحه جستجو نه تنها نمای بهتری به صفحه نتایج گوگل داده بلکه باعث شده این قسمت تعاملی‌تر بشود و کاربران بدون رفتن به صفحه جدیدی به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنند. این تغییر جدید حتی روی نحوه نمایش تبلیغات هم اثر گذاشته است.

جستجوی گوگل

 

عکس سمت راست مربوط به نسخه جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل است.

در نسخه کنونی کلمه Ad در یک جعبه سبز رنگ کوچک نمایش داده می‌شود اما حالا یک آیکون مشکی رنگ جایگزین شده است. اپلیکیشن جستجوی گوگل طی چند روز آینده این تغییرات را دریافت می‌کند و مدتی بعد نیز شاهد انتشار طراحی جدید برای نسخه دسکتاپ خواهیم بود.

با این تغییرات ظاهر جستجوی موبایل گوگل به فید اخبار شبیه‌تر می‌شود؛ بخشی که سایت‌ها و ناشرین پیرامون یک موضوع خاص پست‌هایش را می‌فرستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا