خودرو طلایی آلفا رومئو برای مسابقات رالی

آلفا رومئو به عنوان یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایتالیا و حتی جهان برای مسابقه رالی Mille Miglia امسال خودرویی ویژه با ظاهری بسیار زیبا را طراحی و تولید کرده است. در هر دوره از مسابقه اتومبیل رانی Mille Miglia ده‌ها اتومبیل از برترین برندهای صنعت خودروی جهان برای رقابتی زیبا، جنجالی و نفس گیر حضور پیدا می‌کنند.

آلفا رومئو در این دوره از مسابقه Mille Miglia خودرو Alfa Romeo Giulia را پس از تغییراتی اساسی در ظاهر آن،  آماده کرده است. به طور حتم اولین تغییر که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، رنگ جذاب و فریبنده این خودرو است. دست‌اندرکاران آلفا رومئو با انتخاب رنگ طلایی برای Alfa Romeo Giulia خواسته‌اند علاوه بر قدرت و مشخصات فنی، ظاهر خودرو را نیز بیش از گذشته در ذهن تماشاگران و علاقمندان ثبت کنند.

بسیاری از تماشاگران این مسابقه، پس از مشاهده خودروی طلایی Alfa Romeo Giulia به شدت از آن استقبال کردند و با اشتیاق زیادی پیگیر ادامه تولید آن بودند. یکی از مدیران ارشد آلفا رومئو در پاسخ به این درخواست‌ها گفت: ما این خودرو را به صورت اختصاصی برای مسابقه Mille Miglia تولید کرده‌ایم و قصد تولید انبوه چنین خودرویی را نداریم.

موتور V6 این خودرو دارای ظرفیت ۲.۹ لیتر، قدرت خروجی ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر است. دیگر رنگ‌های این خودرو در دو مدل جعبه دنده دستی ۶ سرعته و اتوماتیک ۸ سرعته به مشتریان عرضه می‌شود. چنین مشخصاتی، خودرویی تمام عیار را با ظاهری جذاب و موتوری قدرتمند راهی مسابقه می‌کند.

آلفا رومئو همواره با طراحی‌های خاص و زیبا توجه مشتریان زیادی در همه کشورهای جهان را به خود جلب کرده و همین ویژگی‌ها آن را به یکی از لوکس‌ترین برند‌های خودرویی ایتالیا مبدل کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا