جشنواره ملی «حرکت» بیش از پیش به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی حرکت نماید

 دکتر سید سعید هاشمی در اختتامیه جشنواره ملی حرکت گفت: جشنواره حرکت با هدف ایجاد پیوند بیشتر بین انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور، تاکنون 11 دوره به محوریت معاونت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور برگزار شده است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: در واقع این جشنواره علاوه بر دارا بودن اهداف فرهنگی، پرورشی، هم افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط بین انجمن های علمی تخصصی، در پی ایجاد فرصتی برای تجربه کردن مهارت های فردی و اجتماعی و پرداختن به علاقه ها و توانمندی های دانشجویان است که این بحث بسیار مهم است چون می تواند مرکز شکل گیری آینده شغلی دانشجویان محسوب گردد.

وی تاکید کرد: دانشجویان با هدف نقش آفرینی در سازندگی کشور تحصیل می کنند و ما در دانشگاه علم و فرهنگ تلاش داریم که بتوانیم با ایجاد بستر مناسب شاهد بالندگی دانشجویان در حوزه های تخصصی و خدمت به کشور  باشیم.

دکتر هاشمی گفت: واقعیت این است که فعالیت دانشجویان در انجمن های علمی تخصصی دانشگاه منجر به افزایش مهارت کار گروهی وبارور شدن انگیزه های علمی می شود که شغل و آینده دقیقا همین جا است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ؛ برگزاری جشنواره حرکت، افتتاح پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و همچنین تاسیس بنیاد کسب و کار را از جمله این بسترها دانست و افزود: امیدواریم دانشجویان با حضور حداکثری خود در این مجموعه ها اهداف را محقق کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا