رویداد هکاتون فین تک اسلامی برگزار می‌شود

هکاتون فین تک اسلامی به عنوان یکی از صنایع رو به رشد در سطح بین‌الملل، نظر بسیاری از فعالان بازارهای مالی در سطح بین الملل را جلب کرده است.هکاتون رویدادی است که برنامه‌نویسان و سایر توسعه دهندگان نرم‌افزاری نظیر طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌ها همکاری می‌کنند.

این رویداد با هدف کمک به ترویج مبانی اسلامی – قرآنی به وسیله ابزارهای کاربردی، بدون تحمیل هزینه به دولت حل مسائل مرتبط با اکوسیستم فین تک اسلامی، شناسایی سرمایه انسانی متخصص و علاقه مند به حوزه فین تک اسلامی، تسهیل تبادلات مالی در اکوسیستم مؤسسات اسلامی – قرآنی کشور، ترغیب مؤسسات مالی، سرمایه گذاری و بانک‌ها به سرمایه گذاری و تعامل با مؤسسات قرآنی و سازمان‌های مردم نهاد، ترغیب اکوسیستم مؤسسات و نهادهای اسلامی – قرآنی به استفاده از فناوری‌های مالی در حوزه شفاف سازی فعالیت‌ها و جذب حداکثری برگزار می‌شود.

در بازار جهان اسلام سالانه چندین میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری می‌شود. با توجه به رشد سریع اکوسیستم استارتاپی در کشور و همچنین با توجه به تعداد قابل توجه مؤسسات قرآنی، فضای مناسبی برای تعامل اکوسیستم استارتاپی و اکوسیستم مؤسسات اسلامی- قرآنی و نهادهای مالی، سرمایه گذاری و بانک‌ها وجود دارد.

مخاطبان این رویداد علاقه مندان به حوزه فین تک اسلامی، متخصصان حوزه فین تک، نمایندگان و کارمندان بخش تحقیق و توسعه بانک‌ها، مؤسسات سرمایه گذاری، مؤسسات مالی و اعتبار هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام رایگان در این رویداد به آدرس اینترنتی در نظر گرفته شده برای این رویداد مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا