نرم‌افزار فیلمنامه‌نویسی آمازون تعطیل شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،آمازون در ایمیل خود از کاربران نرم افزارهای فیلمنامه نویسی این شرکت (Storybiulder and Storywriter) خواسته اطلاعات ذخیره شده خود در داشبور مجازی این دو نرم افزار را جای دیگری ذخیره کنند؛ زیرا نرم افزارهای یادشده بعد از پایان ماه ژوئن (9 تیر پیش رو) در دسترس نخواهند بود.
با اینکه آمازون دلیلی برای تعطیلی این دو نرم افزار اعلام نکرده است، برخی کارشناسان معتقدند دلیل اصلی این تصمیم آمازون باید به رسوایی های مرتبط با کپی بودن و تقلبی بودن برخی فیلمنامه های نوشته شده با این نرم افزارها برگردد.
پیش از این نیز یکی دیگر از پلتفرم های آمازون به نام کیندل نامحدود/Amazon’s Kindle Unlimited موجب بروز اتهاماتی در مورد سرقت ادبی شده بود، کیندل پلتفرمی برای انتشار نامحدود آثار نویسندگان است که بر اساس میزان خواندن این آثار توسط خوانندگان مختلف، به نویسنده حق تالیف یا دستمزد تعلق می گیرد.
«کریستین سیرویا/Cristiane Serruya» نویسنده برزیلی آثار عاشقانه است که آثار خود را در این پلتفرم منتشر می کرد و اواسط فوریه گذشته (بهمن 1397) توسط «نورا رابرت/Nora Robert» نویسنده آمریکایی به سرقت ادبی و استفاده کلمه به کلمه چند رمان وی متهم و از وی شکایت شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا