سومین کنفرانس جهانی آموزش آنلاین برگزار می گردد

به گزارش سیناپرس به نقل از آنا، سومین دوره از کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار الکترونیک، مدیریت الکترونیک، تحصیل آنلاین و تجارت الکترونیک با هدف ایجاد انجمنی برای محققان، دانشمندان و افراد فعالی در صنعت از سوم تا پنجم تیر در دانانگ برگزار می‌شود.

این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین، تجربه‌های کاربردی و نتایج آخرین تحقیقات در حوزه آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک است. کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک محل مناسبی برای گسترش شبکه ارتباطات بین‌المللی است.

سیستم‌ها، طراحی و تکنولوژی‌های در حوزه آموزش آنلاین، روابط مشتری و مدیریت، سرویس‌های آنلاین و سیستم‌های بین سازمانی در کسب‌وکار الکترونیک، دولت الکترونیک، سیاست‌ها و قوانین تجارت و بازار الکترونیک در حوزه تجارت الکترونیک از موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دانشمندان می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را تا دهم مِی به کمیته کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک ارسال کنند. موارد منتخب در گوگل اسکولار، پرو کوئیست، اینسپک و IET منتشر خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا