فلوریدا دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای ارائه می دهد

به گزارش سیناپرس  به نقل از آنا، جامعه پیشرفته امروزی شامل مسائل چندبعدی و متنوعی می‌شود که برای درک آنها باید در چند رشته علمی تسلط داشت. از سوی دیگر حجم بالا دانش امروزی و محدودیت زمان باعث شده است که یک فرد نتواند از صفر تا ۱۰۰ چند رشته علمی را بررسی کند.

بنابراین بهترین راه تحصیل چندرشته‌ای است. این نوع مطالعات فرصت آموزشی منحصربه‌فردی را در اختیار دانشجویان می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد یک علم را از وجوه مختلف بررسی کند. برخی از مؤسسات آموزش عالی برای افزایش دسترسی مردم جهان به آموزش دوره‌‌های آنلاینی برای مطالعات چند رشته‌ای ارائه می‌کنند که راه مناسبی برای گسترش دامنه دانش چندرشته‌ای افراد محسوب می‌شود.

دانشگاه بین‌المللی فلوریدا یکی دیگر از مؤسسات‌ آموزش عالی است که دوره‌های تحصیلی چندرشته‌ای آنلاین برای مقطع کارشناسی ارائه می‌کند. یکی از دوره‌های آنلاین چندرشته‌‌ای این دانشگاه مطالعات رشته هنر است که با همکاری کالج‌های علوم، آموزش و هنر برگزار می‌شود.

دانشجویانی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند به دو شکل نظری یا  تخصص کاربردی روی موضوعات مختلف مانند تعریف حوزه‌های اجتماعی، آرمان‌های انسانی، علوم و کاربردهای آن تمرکز کنند.

این دوره آنلاین ۱۲۰ ساعت است که هزینه آن ۶ هزار و ۵۵۶ دلار آمریکا می‌شود. دانشجویان برای اخذ مدرک دوره تحصیلی چندرشته‌ای آنلاین دانشگاه بین‌المللی فلوریدا باید تحقیقی در حوزه مطالعاتی خود انجام دهند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره کارشناسی آنلاین این است که برای هر دانشجو یک مربی موفقیت شخصی در نظر گرفته می‌شود تا بر روند تحصیلی و مطالعاتی آنها نظارت داشته باشند.

دانشگاه بین‌المللی فلوریدا یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا است که در میامی ایالت فلوریدا قرار دارد. دانشجویان در ۲۳ دانشکده و ۲۸۰ رشته تحصیلی در این دانشگاه تحصیلی می‌کنند. این دانشگاه ۵۶ هزار و ۸۸۶ دانشجو دارد که ۴۸ هزار و ۱۸۶ نفر در مقطع کارشناسی و ۸ هزار و ۷۰۰ دانشجو در تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا