گوگل از دو گوشی رونمایی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،گوگل در کنفرانس I/O ۲۰۱۹، از ۲ موبایل Pixel ۳a و Pixel۳a XL رونمایی کرد. همانطور که پیش بینی می‌شد هر دو این موبایل‌ها میان رده هستند. این دستگاه‌ها دوربین‌های با کیفیتی دارند اما سخت افزار آنها مانند گوشی «پیکسل ۳» لوکس نیست.

دوربین پشتی این دستگاه‌ها ۱۲.۲ مگاپیکسل است و قابلیت‌هایی مانند عکسبرداری پرتره و HDR دارد. جلوی دستگاه‌ها یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. وضوح نمایشگرها نیز اندکی کمتر از موبایل رده بالای پیکسل ۳ است.علاوه بر این موارد بدنه دستگاه‌ها از پلاستیک ساخته شده و به جای تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵، از اسنپ دراگون ۶۷۰ در آنها استفاده شده است.

اندازه نمایشگر هر دو دستگاه تقریباً مشابه است. موبایل Pixel ۳a یک نمایشگر ۵.۶ اینچی «او ال ای دی»، ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین با فشار دادن کناره‌های دستگاه می‌توان به آن دستور داد.از سوی دیگر موبایل Pixel۳a XL نمایشگری ۶ اینچی دارد و تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ در آن به کار رفته است. همچنین روی نمایشگر هیچکدام از دستگاه‌ها بریدگی وجود ندارد و جک هدفون در هر دو دستگاه نیز دیده می‌شود.

قیمت Pixel ۳a به میزان ۳۹۹ دلار و Pixel۳a X نیز ۴۷۹ دلار اعلام شده است. این قیمت‌ها در حقیقت نصف بهای موبایل‌های سری Pixel۳ است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا