فراخوان سی وسومین ‌جشنواره بین‌المللی خوارزمی منتشر شد

بر اساس فراخوان منتشرشده ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی وفناوری درسطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی وصنعتی و حمایت از برگزیدگان جشنواره، از جمله اهداف برگزاری سی وسومین جشنواره بین المللی خوارزمی اعلام شده است.
در این فراخوان آمده است: طرح‌های قابل پذیرش در جشنواره بین المللی خوارزمی باید در 16گروه تخصصی؛ زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالوژی‌ و انرژی‌های نو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، هوافضا و عمران ارایه شود.
همچنین در این دوره طرح ها باید در 4 محور پژوهشی شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح های توسعه‌ای و نوآوری و ابتکار ارایه شود.
مهلت نام نویسی الکترونیکی و ارسال طرح در سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی تا پایان شهریور ماه امسال تعیین شده است.
متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت نام نویسی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به نام نویسی الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی- جشنواره بین‌المللی خوارزمی اقدام کنند.
در این فراخوان از برگزیدگان جشنواره های جوان و بین المللی خوارزمی دوره های قبل که موفق به تولید محصول درمقیاس صنعتی شده‌اند، برای بخش تقدیر از طرح‌های برگزیده دوره‌های قبل (طرح موفق در تولید ملی) نیز دعوت شده و خواسته شده است برای نام نویسی و دریافت پرسشنامه مربوط با دبیرخانه به نشانی الکترونیکی: Khwarizmi_intl@irost.ir و وبگاه سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران: www.irost.ir و تلفن های 6276038 و56276321 به آدرس بزرگراه آزادگان (مسیر جنوب)، بعد از پل فتح، احمد آباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، خیابان انقلاب تماس گیرند.
جشنواره های بین المللی و جوان خوارزمی توسط سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از سازمان های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شوند.
جشنواره خوارزمی که قدیمی ترین جشنواره در زمینه علوم فنی و مهندسی در ایران است و از 1366 آغاز به کار کرد، در بخش بین الملل امسال سی و سومین دوره را پشت سر می گذارد.مراسم اعطای جوایز برگزیدگان بخش بین الملل هر ساله همزمان با دهه فجر در بهمن برگزار می شود.
این رویداد علمی و پژوهشی با هدف ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران، ترویج فرهنگ کارآفرینی، دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات، به شناسایی مخترعان و پژوهشگران برتر کشور می پردازند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا