ایرباس از صندلی‌های چرخان و راحت درجه بیزینس کلاس خود رونمایی کرد

اما شرکت هواپیمایی ایرباس تمامی این پیشرفت‌ها را در نمایشگاه بین‌المللی هواپیما در هامبورگ با به نمایش گذاردن صندلی جدید و ویژه برای هواپیمای جت A321LR، از سکه می‌اندازد.

درواقع این صندلی فقط یک صندلی نیست بلکه کاناپه‌ای است کاملاً پیشرفته به نام The Settee Corner که در قسمت بیزینس کلاس قرار دارد. این صندلی به مسافران اجازه می‌دهد تا هر طور که راحت‌اند دراز بکشند و لم بدهند.این صندلی توسط Gaven ، یک کارپرداز هواپیمایی ایتالیایی طراحی‌شده است و به سبک مبلی طراحی‌شده تا مسافران تجاری احساس راحتی بیشتری در هواپیمای ایرباس مدل A321LR داشته باشند.خوشبختانه قسمت صندلی این مجموعه فقط برای استفاده هنگام پرواز و فرود هواپیما در نظر گرفته‌شده است، برای باقی ساعات پرواز شما می‌توانید هر طور که راحتید دراز بکشید.

به همین ترتیب یک قسمت پشتی دار در جلوی صندلی بالا می‌آید تا شما فضای بیشتری برای راحتی داشته باشید. در گوشه صندلی نیز جایگاهی برای نگهداری وسایل موردنیازتان قرار دارد.

ایرباس همچنین در نمایشگاه از جایگاه‌های فوق‌العاده بزرگ فوقانی برای قراردادن بار رونمایی می‌کند که 40 درصد فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این جایگاه‌ها در پرواز شماره A321 جت‌های جدید تعبیه‌شده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا