جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در دانشگاه تهران

جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» توسط اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، برگزار خواهد شد.
ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ایمنی و بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی، ایمنی و بهداشت بوفه‌ها و رستوران‌ها، ایمنی و بهداشت اردوها و سفرهای دانشگاهی و حفظ محیط زیست و دانشگاه سبز از جمله محورهای جشنواره فوق است.

دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران (دانشگاه‌های منطقه یک وابسته به وزارت علوم) می‌توانند آثار هنری خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، طراحی و نقاشی از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران و یا نشانی الکترونیک hsefestival@ut.ac.ir ارسال کنند.

جشنواره فوق ۱۱ تا ۱۳ خرداد سال جاری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در آئین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر خواهد شد. ضمن اینکه ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و بوفه‌ها و رستوران‌ها از جمله موضوعات حائز اهمیت در این راستا محسوب می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا