دانشگاه علم و فرهنگ به موقع به حوزه وب پژوهی وارد شد

دکتر حمیدرضا طیبی در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار سیناپرس در حاشیه پنجمین کنفراس وب پژوهی گفت: این سرعت پیشرفت جهانی که در حوزه فناوری اطلاعات در حال وقوع است ایجاب می کند که به صورت علمی و دقیق اثرات این حوزه را روی بخش هایی مختلف زندگی بشر مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: در عصر حاضر، بحث انقلاب صنعتی چهارم مطرح است که عمدتا هم بر بحث فناوری اطلاعات و فضای مجازی و نحوه استفاده از امکاناتی که این فضا در اختیار ما قرار می دهد متمرکز است تا بتوانیم به ویژه در بخش های صنعتی با کمک ارتباطاتی که از طریق سنسورها و تجهیزات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات به دست می آوریم بهره وری را در بخش های مختلف کشور بسیار بالا ببریم.

امیدواریم نتایج علمی این کنفرانس توسط برنامه ریزان کشور برای برنامه ریزی هایی که در آینده در همه بخش ها و به ویژه در حوزه های اقتصادی برای استفاده درست از این فناوری صورت می گیرد، مورد استفاده قرار گیرد.

 

طیبی با شاره به عملکرد دانشگاه علم و فرهنگ در این حوزه گفت: در کشورمان لازم بود که این موضوعات به صورت علمی مورد بررسی قرار بگیرد و دانشگاه علم و فرهنگ به موقع به حوزه وب پژوهی وارد شد و به آن رسیدگی کرد. این دانشگاه به صورت خیلی مهم به این موضوع جدی و جامع پرداخته و سعی می کند در همه زمینه ها این مطالب را مورد بررسی قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه جا دارد به مدیران دانشگاه علم و فرهنگ و برگزارکنندگان این کنفرانس برای این کار علمی و ارزشمندی که انجام می دهند، تبریک ویژه بگویم، عنوان کرد: نکته بسیار مهم این است که ان شاالله نتایج علمی این کنفرانس توسط برنامه ریزان کشور برای برنامه ریزی هایی که در آینده در همه بخش ها و به ویژه در حوزه های اقتصادی برای استفاده درست از این فناوری صورت می گیرد، مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، پنجمین کنفرانس وب پژوهی صبح امروز(چهارشنبه) با همت دانشگاه علم و فرهنگ  در این دانشگاه برگزار شد.

 

گفتگو: هانیه حقیقی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا