برندگان خیره‌کننده اولین رقابت سالانه عکاسی فروسرخ مشخص شدند‍!

افتخار این سبک از عکاسی متعلق به کلاری ویژن می‌باشد که یک سایت ذخیره آنلاین و آموزش الکترونیکی است که اخیراً اولین مسابقه سالانه عکاسی فروسرخ خود را برگزار کرد که " زندگی با نوری دیگر" نام داشت. داوران مسابقه، تأثیرگذارترین گروه برندگان را از میان حدود 2800 عکس ارسالی انتخاب کردند.

کلاری ویژن برای افتتاحیه مسابقه 2019 چند سؤال را در بخش عمومی عکاسی فروسرخ خود مطرح نمود. آن‌ها می‌خواستند بدانند که:افتخار این سبک از عکاسی متعلق به کلاری ویژن می‌باشد که یک سایت ذخیره آنلاین و آموزش الکترونیکی است که اخیراً اولین مسابقه سالانه عکاسی فروسرخ خود را برگزار کرد که " زندگی با نوری دیگر" نام داشت. داوران مسابقه، تأثیرگذارترین گروه برندگان را از میان حدود 2800 عکس ارسالی انتخاب کردند.

کلاری ویژن برای افتتاحیه مسابقه 2019 چند سؤال را در بخش عمومی عکاسی فروسرخ خود مطرح نمود. آن‌ها می‌خواستند بدانند که:

  • وقتی ما از عکاسی فروسرخ استفاده می‌کنیم چه چیزهایی تغییر می‌کنند و چه چیز­هایی ثابت می‌مانند؟
  • چه زیبایی‌هایی در نور نهفته است که ما قادر به دیدن آن‌ها نیستیم؟

عکس‌های ارسالی برنده، مردم و مکان‌ها را به نوع دیگری از آن‌ها تبدیل کرده بودند. برخی از قابل‌توجه‌ترین‌ها شامل فیلترهایی است که باعث افزودن یک حالت یخی به منظره و بنا می‌شود. در عکس پیر لوییس‌فرر که پاریس نامشهود نام داشت، او عکسی روح مانند از برج ایفل گرفته بود. قرار داشتن برگ‌های سفید در اطراف برج به گونه‌ای‌ست که گویی ما شاهد دیدن این ‌سازه درگذشته هستیم. "درخت تنهای" دیوید هال نیز گویی در همان دنیای مشابه قرار گرفته است. یک درخت تنها که در سایه‌های خاکستری و آبی قرار گرفته نیز، بنظر در بُعد دیگری از جهان است که قابل‌دستیابی نمی‌باشد.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا