سرعت تحولات رسانه‌ای همراهی سیاستگذاران و اهالی‌رسانه را می‌طلبد

محمد خدادی در آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قبول هر مسئولیتی تکلیفی است که بر عهده فرد است و از آقای دکتر صالحی به دلیل این اعتماد تشکر می کنم. وی افزود: با آقای سلطانی فر بیش از 30 سال است که افتخار دوستی و آشنایی دارم. خانواده مطبوعات و رسانه در هم تنیده است و قرار گرفتن یک فرد در مقام مسئول به معنای مسئولیت همگان است.

خدادی ادامه داد: آقای سلطانی فر پایه های خوبی در این معاونت بنا نهاده اند و هنر من باید در این باشد هر آنچه ایشان پایه گذاری کرده اند را استمرار دهم.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران بر خون بنا نهاده شده و ما پاک‌ترین خون‌های تاریخ را در این مسیر داده‌ایم و انشالله با عنایت به خلوص این خون ها، افق پیش‌روی کشور با تلاش و تدبیر به ثمر بنشیند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی گفت: مطبوعات و رسانه‌ها دوران تحول را داشته و اگرچه در گذشته تغییرات در آن به آهستگی بود ولی امروزه این تغییرات با سرعت حتی لحظه‌ای است و این تحولات، سرعت سیاستگذاران و دست اندرکاران رسانه ای را می طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور باید بدانیم که در این جنگ دشمنان به دنبال جنگ افکار عمومی هستند و رسانه ها در این مسیر می توانند نقش موثری در کمک به پیشبرد اهداف نظام و مقابله با دشمنان داشته باشند و مقتدر تر از گذشته عمل کنند.

خدادی در بخش دیگری از سخنانش بر توجه به صنف اشاره کرد و افزود: امروز رسانه شرکای بسیاری پیدا کرده است. در این صنعت برخی حتی با داشتن یک تلفن همراه عملا شریک رسانه‌ها شده اند که مزایا و معایبی دارد ولی باید مدیریت شود.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ادامه داد: این معاونت ظرفیت های بسیاری دارد و در بحران های مختلف نقش اثرگذاری داشته است و ما باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ایجاد همدلی و همبستگی بپردازیم.

خدادی در عین حال تصریح کرد: ایجاد این همدلی و همبستگی برای نظام هنر ما است به ویژه در شرایط سختی که دولت آقای دکتر روحانی با آن رو به رو است.

وی در پایان گفت: تجربه آقای دکتر سلطانی فر در این معاونت استمرار خواهد داشت و هنر خود را در این می‌دانم که مقوم حرکت گذشتگان باشم و این حرکت پایدار برای رسیدن به نتایج مطلوب تر باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا